| 25.06.2026 10:04 |
(Üye)
|
Soru : Merhaba, Puantaj usulü çalışan personelimiz, aynı zamanda çalışmakta olduğu başka bir işverenin şantiyesinde iş kazası geçirmiştir. İş kazasına ilişkin yasal bildirimlerin kazanın meydana geldiği işyeri tarafından yapılacağını biliyoruz.
Ancak söz konusu iş kazası, firmamızın SGK sisteminde de görünmektedir. Bu durum nedeniyle firmamızın ayrıca yerine getirmesi gereken herhangi bir bildirim, işlem veya yükümlülük varmıdıdır. Teşekkürler
Cevap : İşçi rapor bildirimine ilişkin sgm ye bilgi dilekçesi yazıp iş kazası adresi ve bildirimini ekine koyup bilgilendirme yazınız.
Aksi halde diğer işyeri ipc ye maruz kalacaktır.
|