| 25.06.2026 09:20 |
(Üye)
|
Soru : Merhaba
Türmob yayınladığı genelgesi şartları taşıdıımdan dolayı
Büro işyeri adresimi kiralık olan ev adresime taşıyarak bir odasını ofis olarak kullanacağım stopaj yükümlülük nasıl olacak
Evin toplam kira bedelindenmi stopaj ödenecek yoksa ev sahibi ile ofis olarak kullanılan oda için yeni sözleşmemi yapılacak
Teşekkürler
Cevap : Ödnecek konut Kira bedelinin TAMAMI üzerienfde % 20 GV stopajı yapılacak.İkamet ediloen mekanda ayrı bir oda kiralaması olmaz. İkamet edilen yer bir bütündür.
|