| 25.06.2026 10:42 |
(Üye)
|
Soru : Merhabalar,
e-irsaliye geçiş zorunluluğu aşağıdaki gibidir.
2024 veya 2025 hesap dönemlerinde brüt satış hasılatı 10 Milyon TL ve üzeri olan tüm mükellefler, 1 Temmuz 2026 tarihi itibarıyla zorunlu olarak e-irsaliye uygulamasına dahil edilmiştir.
Sadece hizmet sektörü olan örneğin spa hizmeti veya çağrı merkezi hizmeti veren firma ciroları aşmış olsa da e irsaliyeye geçme zorunluluğu var mıdır?
Cevap : Sektör ve mükelelef ayrımı olmaksızın 10 Milyon cirosu olan TÜM mükellefler e-irsaliye sistemine kayıt yaptırcak.
|