| 26.06.2026 16:58 |
(Üye)
|
Soru : Merhaba,şu an bir firmada muhasebe ve finas yetkilisi olarak (ssk )çalışmaktayım,beyanname vermiyorum,yeni açılacak firmada bağımlı smmm olarak, beyanname verecek konumda çalışabilirmiyim,ve bu firmanın açılış işlemlerini yapabilirmiyim,firma açılmadan çalışanı olmuyorum,ve bir süre bu iki firmada çalışan olarak devam edebilirmiyim, iki firmada ssk lı olarak devam edebilirmiyim,
Cevap : VUK 340 Nolu Genel tebliğe göre TAM AY (30 Gün) çalıştığınız firmanın beyannamlerini gönderebilrsiniz.Bu işlemin yapılabilmesi için Şirketin Bağlı oldıuğu VD ne imza yetkilisi ile müracaat edilecek VD si Şirket adına beyanname gönderme şifresi verecek. Detay ve diğer bürokrtik işlemler için 340 Seri nolu Gn Tb. inceleyiniz.
|