Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 15.09.2009 12:33 (Üye) Soru : İyi günler. Defterini tuttuğumuz şirket 2009/08. aya ait evraklarını tarafımıza gönderilmek üzere kargoya vermiştir. Sel nedeni ile evraklar kargoda kaybolmuştur. Kestiği faturaların son nüshaları işyerinde mevcuttur. Ayrıca alış faturalarının çoğu irsaliyeli fatura olduğundan bu faturaların 2. nüshalarını kullanırsak bir problem doğururmu. Nüshası olmayan faturaların, alış yaptığımız firmalardan "aslı gibidir" kaşeli ve imzalı fotokopilerini toplarsak kullanabilirmiyiz. Bu işlemleri yaparsak vergi dairesine ve Mahkemeye yinede başvurmamız gerekirmi. İyi çalışmalar..

Cevap : Sayın Erkılıç, Müşterinizin Ağustos ayına ilişkin işlemlerini bahsetmiş olduğunuz belgelere göre yapabilirsiniz. Ancak, kaybolan evraklar için müşteriniz vergi dairesine bilgi vermek zorundadır. Danışma Birimi
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.