Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 17.11.2009 11:50 (Üye) Soru : Sayın Üstadım!Bir firmamızın ortakları yeni ortak oldukları yeni bir firmada 2008 yılına ait 5,2009 yılına ait 3 adet fatura ve irsaliyenin akıbetinin belirsiz olduğunu,faturaların düzenlenip düzenlenmediğinin belli olmadığını ifade ettiler.Bu konuyla ilgili olarak kayıp ilanı verip verrgi dairesine bilgi vermeli miyiz?Firma koda girer mi?Takdir komisyonuna mı sevk ediliriz?Ne yapmalıyoz?Ne tavsiye edersiniz?Teşekkür ederim.

Cevap : Sayın Balcı, Anlaşmalı matbaada bastırılan veya noterde tasdik ettirilen fatura ve benzeri vesikaların kaybolması halinde mükellef kayıp ilanı vererek durumu bağlı olduğu vergi dairesine bildirmekle yükümlüdür. Vergi dairesi muhtemelen bu işlemle ilgili Takdir Komisyonuna dosyanızı sevk edecektir. Danışma Birimi
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.