Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 25.11.2009 14:14 (Üye) Soru : Merhabalar, Benim sorum Bağkur İB formu ile alakalı.Artık emeklilik işlemlerinde Vergi Dairelerinden mükellefiyet sürelerini kapsayan onaylı form alınıyor mu?Yoksa Bağkur bunu kendi Vergi Dairesinden mi talep ediyor? Mükellefin emeklilik işlemlerini gerçekleştirirken Vergi Dairesi ile ilgili yapması gereken işlem nedir? Teşekkürler,Hayırlı Günler...

Cevap : Değerli Meslek Mensubu Emeklilik işlemlerini emekliliğe hak kazanan kişi ihtiyarlığa bir dilekçe ekinde başvurarak yapması gerekmektedir. Bu dilekçenin işlem görmesi neticesinde kurumlarla olan sorgulama yapılır ve gün ve prim tamamlanmışsa kişi emekliliğe sevk edilir. İyi çalışmalar.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.