26.07.2010 11:32 |
(Üye)
|
Soru : Sayın İlgili, Odamızla paylaşmak istediğim ve destek beklediğim konu; Sosyal Güvenlik Kurumunun, Alo Danışma Hattının (170) genelde meşgul olması görüşme yaptığımızda tatmin edici bilgi alamamak. Örneğin, SGK web sayfasında çok sık teknik sorun oluyor/kullanılamıyor. 2010/6.dönem aylık bild. vermeye çalışıyoruz, "e-bildirge" kısmında teknik sorun var, 170 danışma hattını arıyoruz, sürekli meşgul. Bu durumda kiminle görüşmeliyiz. ** Kamu kurumlarının, danışma birimlerinin varlığı/görüşme kolaylığı/yeterli bilgi alabilme çok önemli düşüncesindeyim. Bu konuda Odamızın girişimlerinin çok faydalı olacağını düşünüyorum. Odamız, ilgili iletişim kanallarıyla ilgili genel bir liste hazırlarsa, bizlere çok yardımcı olur. Teşekkürler, koaly gelsin.
Cevap : Değerli Meslek Mensubu
Konu hakkındaki önemli yorumlarınız İSMMMO Yönetim birimine aktarılacaktır.
İyi çalışmalar
|