28.12.2009 13:31 |
(Üye)
|
Soru : iyi günler; mükellefimizin eski çalışanlarından bir personeli haklarını alamadığını belirterek çalışma bakanlığı iş teftiş kuruluna şikayetde bulunmuştur.Kurumdan tarafımıza gelen tebligatla işyeri belgeleri istenmiştir.
incelemenin yapılacağı tarihe kadar olan sürede personel ie anlaşmaya varılması durumunda müfettişlik bu dosya ile ilişkin nasıl bir prosedür izlemektedir.?şikayet dilekçesi kaldırılmaktamıdır yoksa tüm belgeler incelenecek midir,tutacakları raporları sigorta müdürlüklerine göndermektedirlermi?
Cevap : Değerli Meslek Mensubu
İşçi ile işveren arasındaki anlaşmazlığın kalkması halinde eğer işçi şikayet dilekçesini geri alırsa işlemler durur.
İyi çalışmalar
|