Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 27.12.2010 12:14 (Üye) Soru : selam mükellefim olan işyerinde 1 sigortalı işçi çalışmaktadır.işçi 2 ay istirahat almıştır. 2010 kasım ayında hiç çalışmamıştır.ben kasım ayına ait aylık bildirge verecekmiyim.sonuçta gün ve matrah bölümü sıfır olucak sadece damga vergisimi ödeyeceğim.yada kasıma ait aylık bildirge vermesem olurmu? Saygılar

Cevap : Değerli Meslek Mensubu İstirahat Raporu alan işçi için çalışmadığına dair bildirim girişini SGK gov tr kısmından rapordaki sürelere istinaden yapmanız gerekmektedir. İyi çalışmalar
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.