22.02.2011 14:41 |
(Üye)
|
Soru : sayın yetkili,
1-ocak 2011 ayında işyerini kapatan bir mükellefin sözleşmesi elektronik ortamda bildirilecekmi,bildirlecekse
nasıl bildirilecek,sözleşme tarihi ne olacak. 2-Sözleşme sona erme bildirimi yapılacakmı. Bu mükellefin geçici vergi,muhtasar ,2010 yıllık gelir ve 2011 yıllık gelir beyannameleri verilecek.Bu durumda sözleşme sona erme bildirimi ne zaman yapılmalı.
Cevap : Sayın Dinçer,
Ocak 2011 ayında müşteriniz işyerini kapatmış olsa dahi yapmış olduğunuz mesleki sözleşmeyi ve aracılık/sorumluluk sözleşmesini yıllık beyannamesini düzenleyip göndermeniz gerekeceğinden bildirmek durumundasınız.
Danışma Birimi
|