31.03.2009 11:37 |
(Üye)
|
Soru : değerli büyüklerim iyi çalışmalar diliyorum. sık karşılaştığım bir sorun hakkında bilgilendirirseniz çok sevinirim. şirketimize bağlı yaklaşık 80 hat ve buna karşılık 80 adet ayrı sabit telefon faturası gelmektedir. bu faturalar bankada otomatik ödeme talimatı ile ödenmektedir. ancak bir kısım faturalar herne sebepten olursa olsun elimize ulaşmamakta kaybolmaktadır. gelmeyen faturaların bankadan ödenmesi ile gider, kdv ve özel işlem vergisi(k.k.e.g.)olarak muhasebe kayıtlarıma alabilirmiyim. iyi çalışmalar
Cevap : Sayın Aktaş,
Muhasebede esas olan belgedir. Kayıtların sağlıklı olarak yapılabilmesi için söz konusu faturaları e-fatura sisteminden edinerek kayıtlarınızı tamamlayınız. E-faturayla ilgili Türk Telekom Kurumuna müracat ediniz.
Danışma Birimi
|