Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 11.05.2009 12:34 (Üye) Soru : İyi günler bir mükellefimizin sigortalıs işten ayrıldı.Ancak İşten ayrılış internet ortamında yapılırken sehven farklı bir tarihe yapıldı.Ancak aylık bildirgede ve Ek2 de doğru tarihten yapıldı.10 günlük düzeltme süresi geçtiği için çıkış bildirgesini değiştiremiyorum.Nasıl bir işlem yapmalıyız.Bu durumda cezi bir işlem varmı

Cevap : Değerli Meslek Mensubu 5838 sayılı kanunla 5510 sayılı kanunun102. maddesinde yapılan düzenlemeyle 01.08.2009 tarihinden itibaren 10 günlük süre içinde verilmeyen sigortalı İşten Ayrılış Bildirgeleri hakkında idari para cezası uygulanacaktır. İyi çalışmalar
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.