03.08.2009 12:27 |
(Üye)
|
Soru : üstadım benim sorum bölge çalışma müdürlüğünde dosya açılması ile ilgili bir mükellefimin merkez ve şube şeklinde olmak üzere birden fazla işyeri var biz daha önce her birim için bölge çalışma müdürlüğünde dosya açtırmıştık fakat sonradan bölge çalışma müdürlüğünden bize bir yazı gönderildi ve aynı işverene ait bütün işyerlerinin tek dosya numarası ile takip edilmesi gerektiği bundan dolayıda açılan dosyalardan sadece bir tanesi bırakılarak diğer dosya numaralarımızı iptal ettiklerini bildirdiler(yazı halen elimde mevcut)Ancak şimdi sizin açıklamalarınızı okuyorum birden fazla işyeri olanların ayrı ayrı numara alması gerektiğini söylüyorsunuz ben şimdi iptal edilen işyerleri için tekrar dosyamı açtırmalıyım. Cevabınız için Şimdiden Teşekkür ederim
Cevap : Değerli Meslek Mensubu
İşyerlerinin merkez ve şubelerinin numaralarının olması gereği yazımızda da belirttiğimiz gibi yasal mevzuat gereğidir.
Sizde hakılısınız elimde yazı var diyorsunuz ancak bu tip bildirimlerin yasaya aykırı olmaması gerekmemektedir.
İyi çalışmalar
|