Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 27.10.2010 14:29 (Üye) Soru : İyi çalışmalar, İşletme defterini tuttuğum mükellefin defterini, anlaştığı bir muhasebeciye bu ayın sonunda defterini devredeceğim . Açılışında vergi dairesine sözleşme verdim. Devir teslim tutnağını düzenledikten sonra Odaya tutanağı ne zaman içersinde vermeliyim ve Vergi Dairesine de ayrıca bildirimde bulunmam gerekir mi? İyi çalışmalar Sevgi Özgüven

Cevap : Sayın Özgüven, Devir teslim tutanağının Odamıza göndermenize gerek yoktur, kendi dosyanızda saklayınız. Müşterinizin bağlı olduğu vergi dairesine işi bıraktığınız tarih itibariyle bilgi vermenizde fayda vardır. Danışma Birimi
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.