23.03.2011 11:25 |
(Üye)
|
Soru : Sayın Üstadım: 28.08.2008 tarihinde yayınlanmış olan sigorta yönetmeliğinde 10 günlük süre dolmadan aylık prim ve hizmet belgesi ile işten çıkanlar için ayrıca işten ayrılış bildirge verilmeyecek denilmekte iken.
bu uygulamadan bir yıl sonra 28.08.2009 tarih 27325 sayılı Resmi Gaztede yayınlanarak yürülüğe girmiş yönetmelikte ise ayrılış bildirgesi verilmesi gerekir denilmekte.
Ancak üstadım,ben tüm işlemleri önceki yönetmeliğe göre yaptım.Çıkışları 10 günlük süre içinde aylık prim ve hizmet bildirgesinde yaptıklarıma ayrıca işten ayrılış bildirgesi vermedim.
Bununla ilgili SGK ceza gönderir mi?
Ayrıca kolaylaştırılmış bir sistem neden değiştirilir.Anlayamamaktayım.
Teşekkürler.
Cevap : Değerli Meslek Mensubu
Yapmış olduğunuz yanlış işlemlere ilişkin İPC gelecektir.
Dönemlerine göre 6111 sayılı kanundan faydalanınız.
İyi çalışmalar
|