Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 15.02.2012 13:47 (Üye) Soru : Değerli üstadlarım. Yardımlarınız içim şimdiden teşekkür ederim. 2011 yılında şirketini kurduğum ve sözleşme yaptığım mükellefim 2011 yılının sonunda herhangi bir sebep göstermeksizin defterlerini almak istiyor. Mükellef benim tarafımdan herhangi bir zarara uğramış değildir. Hatta genel mana da memnun da olduğunu her seferinde söylerdi. 2012 yılı için benim verdiğim ücret teklifi asgari ücret tarifesinde gösterildiği kadardı.Muhtemelen asgari ücret tarifesi altında fiyat veren bir meslekdaşıma götürecek defterini. Bunun tespiti ve haksız rekabet yapmış olmasından dolayı yaptırımını sağlamak için ne yapılabilir. Mükellef devir teslim tutanağını kendisinin imzalayacağını yeni muhasebecisinin imzalamasına gerek olmadığını düşünüyor. Tutanağı gördüğü halde ikna olmuyor.Defterleri teslim ederken bu teslim tutanağına sadece şirket müdürnün imzası durumu teslim şartlarına uygunmudur? Meslek mensubu imzası gerekli değilmi?

Cevap : Sayın Üstüner, Gerekli kovuşturma ve soruşturma yapılabilmesi için Sorununuzu Oda yönetimine dilekçe vermek suretiyle iletiniz. Danışma Birimi
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.