19.09.2012 12:48 |
(Üye)
|
Soru : Merhaba,
Yeni TTK'ya göre tutulması zorunlu olan defterlerden "Genel Kurul Toplantı ve Müzakere Defteri" ile "Yönetim Kurulu Karar Defteri" limited şirketler için hangi durumlarda kullanılacak. Örneğin müdür, adres, meşgale gibi değişikliklerde her iki deftere de karar mı almamız gerekecek ?
Cevap : Genel Kurulda alınması gereken ve genel kurulda alınan kararlar genel kurul toplantı ve müzakere defterine kaydedilecektir. Müdürler kurulunda alınan kararlar müdürler kurulu defterine kaydedilmek gerekir.
Müdürlerin seçilmesi, azline ilişkin kararların, şirket merkezinin değişmesine ilişkin kararın genel kurulda alınması gerekir. Genel kurulda alınan bu kararların, genel kurul toplantı ve müzakere defterinde belirtilmesi gerekir.
|