Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 09.10.2012 15:46 (Üye) Soru : Merhabalar Yeni TTK'ya göre Limited Şirketlerde de kullanılması zorunlu hale gelen Genel Kurul Toplantı ve Müzakere Defteri ile Yönetim Kurulu Karar Defteri arasındaki Fark nedir? hangi durumlarda Genel Kurul Toplantı ve Müzakere Defterini kullanmalıyız. Alınan Kararları notere onaylatmalı mıyız? Örneğin depo açılış kapanış ve şube adres nakli yapacağız. bu kararları hangi deftere yazmalıyız? Konu ile ilgili bilgilerinizi rica ederim. Teşekkürler

Cevap : Sayın Yaman, Genel kurul toplantı ve kararlarının Genel Kurul Toplantı ve Müzakere Defterine kaydedilmesi gerekir. Yönetim Kurulu Kararlarının YK karar defterinde belirtilmesi gerekiyor. Kararların değil, defterlerin açılışlarında ve kapanışlarında notere onaylattırılması gerekmektedir. Depo açılış kapanışı ve şube nakli konusunda yönetim kurulu karar almaya yetkili olduğundan bunun YK karar defterine yazılması gerekir.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.