04.12.2012 23:24 |
(Üye)
|
Soru : Ortaklar pay defteri ve genel kurul toplantı ve müzakere defteri bulunan bir limited şirket , ünvan değişikliği yapmıştır. Bilindiği üzere , söz konusu defterler yeterli sayfa bulunmak şartıyla , izleyen faaliyet dönemlerinde açılış onayı yaptırılmadan kullanılmaktadır. Bu durumda , şirketin ünvan değişikliği yapması nedeniyle , eski ünvan ile tasdik edilmiş söz konusu mevcut defterleri kullanmanın bir sakıncası var mıdır , yoksa yeni ünvanla aralık ayında ,söz konusu defterler yeniden mi tasdik ettirmelidir? Bilgi verirseniz sevirinim. Teşekkürler.
Cevap : Sayın Özarslan,
şirkete ait ticaret unvanı değiştiğinden, belirttiğiniz ticari defterlerin yeniden temin edilip yeni şirket unvanı adına tasdik ettirilmesi gerekir.
|