18.12.2012 13:30 |
(Üye)
|
Soru : merhabalar;
ofisimi 31.12.2012 tarihi itibari ile kapatmayı düşünüyorum,mevcut mükelleflerimi başka bir müşavire devredeceğim.sorum şu;aralık ayına ait beyannameleri ve 2012 yılı gelir vergisi beyanını diğer müşavir arkadaş gönderebilir mi?
ikinci sorum?2012 kasım sonuna kadar yazdırdığım mükellef defterleri ve diğer bütün muhasebe evraklarını müşavir arkadaşa mı yoksa mükelleflere mi teslim edeceğim?
diğer sorum;internetten yapacağım fesh sözleşmesi dışında ayrıca elden de bir yazı yada bir sözleşme imzalatmam gerekiyormu mükelleflere?defterleri devredeceğim müşavir arkadaşla aramızda imzalayacağımız bir sözleşme de olacak mı? ilk defa başıma geldiği için bu konularda tecrübesizim ve sizlerden acil cevap bekliyorum,ilginize ve vereceğiniz cevaba şimdiden çok teşekkür ediyorum.iyi çalışmalar.....
Cevap : Aralık ayı ve daha sonraki beyannamelerini yeni meslek mensubu Ek- 4 yapmak suretiyle verebilir. Müşterilerinize ilişkin defterleri devir teslim tutanağı ile müşterinize vermeniz gerekir.
|