Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 25.02.2013 14:21 (Üye) Soru : Hocam merhaba, 2012 Ekim ayında kurduğum limited şirket için o dönemde odanın sayfasında onaylatılması gereken 6 defter yazmaktaydı,yevmiye,kebir,envanter,pay,genel kurul müzakere ve karar defteri, ben de bu 6 defteri onaylattım kuruluş sırasında daha sonra aralık ayında mevcut karar defterleri genel kurul müzakere defteri olarak kullanılabilir dendi,bu durumda bu şirkette hem karar defteri hem de genel kurul müzakere defteri olmuş oldu, 1.ben bu durumda karar defterine aralık ayında tekrar tasdik yaptırmalı mıydım? 2.aldığım kararı genel kurul müzakere defterine kaydedip,karar defterini kullanmayıp kaldırmalı mıyım? Şimdiden teşekkürler

Cevap : Sayın üyemiz, 1. Karar defterine tekrar kayıt söz konusu değildir. 2. Karar defterinin açılış onayı yaptırılmışsa, defter iptali söz konusu olamayacağı için defterin kullanılması gerektiği kanaatindeyiz.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.