11.03.2013 12:17 |
(Üye)
|
Soru : merhaba
çalışmadıgına dair bildirim hakkında yayınlanan teblığde nasıl davranmamız gerekıyor bır kısım arkadaslar ek 10 verılmeyecek dıyor ama ssk ek 10 ları alıyor benım aldım elektronk ortamdakı raporların gırılmeyecegıdır bu konuda bılgı verırsenız sevırım iyi çalışmalar
Cevap : Bildirimin, http://www.sgk.gov.tr internet adresinde “İŞVEREN” menüsü, “Çalışılmadığına Dair Bildirim Girişi”, “Kullanıcı Şifre Ekranı”, “Çalışılmadığına Dair Bildirim İşlemleri”, “Giriş” bölümünde yer alan bilgiler kaydedilmek suretiyle işverenler tarafından sigortalıların hak ettikleri istirahat süresinin bitim tarihinin içinde bulunduğu aya ait aylık prim hizmet belgesinin verileceği son gün mesai bitimine kadar elektronik ortamda Kuruma gönderilmesi zorunludur.
Aylık prim hizmet belgesinde eksik gün nedeni olarak geçen 01 kodu ile (istirahat) bildirilen sigortalılar için bu bildirim çalışılmadığına dair bildirim yerine geçer.”
|