Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 18.08.2014 15:22 (Üye) Soru : Merhaba, Tüzel kişiliği olan bir müşterim İcra dairesinin ihalesine girerek şirkete bir araç almıştır. İcra dairesinden alış bedeli 25.500-TL' dir. Bu işlemde fatura ve yerine gecen herhangi bir belge düzenlenmemekte ve sadece icra dairesinin A4 kağıda yazdığı bilgiler yer almaktadır. Sorum şu; İcra dairesinden alınan bu belgeyi Gider pusulasına bağlayıp Ba beyanında bildirmelimiyim yoksa bu haliyle kayıt altına alıp Ba bildirimi yapılmamalı mı? Teşekkürler...

Cevap : İcradan almış olduğunuz belge sizin için fatura yerine geçen belgedir.Gider pusulası bu tür satışlar için düzenlenmez .İcra dairesinin belgesi yeterlidir.Bu alış ba formuna yazılacaktır.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.