Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 10.10.2014 11:28 (Üye) Soru : iyi günler ; mükellefimize sgk denetmenliği tarafından" 08.02.2012 tarih 2615058 sayılı denetim gerekçesine istinaden" yapılan tebligat ile ekim, kasım/2001 dönemine ait defter,bordro ve faturalar istenmektedir.Bu denetim gerekçesi nedir ?SGK zamanaşımı süresi iddia edilerek evrakları ibraz etmeme hakkımız mevcutmudur,evrak ibraz edilmediği durumda idari para cezası uygulanabilir mi?sgk zamanaşımı süreleri ve buna ilişkin kanun yada yönetmelik maddesi hangisidir?bu kadar eski dönemlere ait evrakların istenebileceği için istisnai durumlar varmıdır acil cevaplayabilirmisiniz teşekkürler,iyi çalışmalar

Cevap : Konu ile ilgili olarak ; SGK Kurum alacaklarının terkini ve zamanaşımı GENELGE 2012 –27 yi incelemenizi öneririm.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.