Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 22.12.2014 10:39 (Üye) Soru : Merhaba; şubenin halihazırda şube için tasdik ettirdiği mevcut defteri kullanmaması (merkezdeki defterle aynı defteri kullanması) durumunda kullanılmayan boş defterle ilgili yapması gereken bir işlem var mıdır? (vergi dairesine bildirmek gibi, noterce iptal ettirilmesi gibi) Teşekkürler.

Cevap : Tasdik ettirilen yasal defterler ,kullanılsa da ,kullanılmasa da TTK na göre 10 yıl, VUK hükümlerine göre 5 yıl saklanması zorunludur..Kullanılmayan defterlerin her hangi bir resmi daireye bildirim yükümlülüğü yoktur.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.