Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 13.01.2015 22:54 (Üye) Soru : Merhabalar Apartman sitesi yönetiminin muhasebesi nasıl yapılır? - Kanuni defter varmı varsa nasıldır? - Gelir ve giderler nasıl kayıt altına alınır örneğin aidat gelirleri nasıl kayıt edilir ? - Karar defteri var mı? varsa alınan kararlarda karar yeter sayısı neye göre alınır? - Hangi beyannameleri verir ve fatura keser mi ? Bunların dışında nelere dikkat edilmelisir? Saygılar

Cevap : Konu hakkında Kat mülkiyeti Kanununu inceleyiniz.Konu hakkında bilgi sahibi değiliz. Diğer taftan vergi mükellefi olmayanlar fatura düzenlemez.GVK 23. madde dışında ödeme varsa Muhtasar beyanname verilir.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.