Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 18.05.2015 13:37 (Üye) Soru : Merhabalar;cevabınız için teşekkürler...sorum olan işletme defteri ve işi hafriyatçılık olan konu yine gelen faturaları faiz ve kira bedelleri ödendikçe gider yazabileceğimizi söylediniz.Bizde bu şekilde yapıyoruz.ama bir forumda okudum şöyle yazıyor düzenlenecek faturalarda (kiracıya)finansman giderini gider yazacaksın ve bu giderin kdv sini ind.konusu yapacaksın diğer ana para kısmını işletme defteri olduğu için yazmayacaksınız sadece kdv sini ind.konusu yapabilirsiniz...diye okuyunca kafam karıştı...doğrusu olan nedir...tşk ler

Cevap : Konuya ilişkin yorumumuz gönderdiğimiz gibidir.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.