Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 27.11.2015 10:08 (Üye) Soru : Ustadım günaydın size kolay gelsin.Mükellefimin işyerisi 2014 yılında adres değişikliğinden dolayı vergi dairesi değişti.Vergi dairesi değiştiğinden dolayı 2015 yılı defter tasdik bilgilerini sisteme giremedim.Güncelleme de yapamıyorum.Sözleşmeyi iptal edip yeniden sözleşme düzenleyin demişsiniz.Peki sözleşmeyi iptal ederken ve yeniden düzenlerken,iptal ve düzenleme tarihleri olarak hangi tarih yazalım.Örneğin iptal tarihi 20.11.2015 ve yeni sözleşme düzenleme tarihi 27.11.2015 olarak düzenlesek ceza gelir mi.İkinci sorum şu : diğer bir mükellefim işyerini 2015 te kapattı kapanıştan önce nakilden dolayı bunun da vergi dairesi değiştiği için defter bilgilerini girememiştim. 18.11.2015 tarihine sözleşmesini iptal edeceğim bu mükellef için de defter bilgilerinin girilmesi gerekir mi acilen cevap bekliyor yardımlarınızdan dolayı şimdiden size teşekkür ediyorum

Cevap : Bahsettiğiniz konular hakkında yayımlanmış genel tebliğ veya sirküler bulunmamaktadır.Meslek mensuplarının işlemlerine yardımcı olmak için böyle yorumladık.Bu bir yorumdur.Olmayan tebliği veya sirküyü nasıl yorumlayabiliriz.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.