Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 17.03.2016 12:11 (Üye) Soru : MERHABA BİR MÜŞTERİM SADECE BEKÇİ ÇALIŞTIRDIĞINDAN DOLAYI APARTMAN YÖNETİMİ DEFTERİ TUTUYORDU. FAKAT ŞİMDİ BEKÇİYİ İŞTEN ÇIKARDI VE BİR DAHA İŞÇİ ÇALIŞTIRMAYACAK.APARTMANDA TOPLANAN BİR PARADA YOK. BU DURUMDA DEFTER TUTMAYI BIRAKABİLİR MİYİZ ? BIRAKABİLİRSEK PROSEDÜRÜ VAR MIDIR ?

Cevap : Kat mülkiyeti kanununa göre defter tutmanız zorunludur.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.