07.06.2016 16:56 |
(Üye)
|
Soru : Sayın Üstadım; elektornik aracılık sözleşmeleri ile ilgili şunu öğrenmek istiyorum. Ben yeni büro açıyorum, 01.06.2016 itibariyle bazı yakınlarımın defterlerini 01.06.2016 itibariyle tutmak ve elektronik aracılık sözleşmesi ile beyannamelerini vermek,imzalamak istiyorum .Bu szöleşmeleri 01.06.2016-31.12.2016 olarak mı vermem düzenlemem gerekiyor. Yani 7 aylık bir sözleşme ile bu döneme göre mi sözleşme yapmam gerekiyor yoksa 1 yıl olarak mı yapmalıyım.yani sözleşme dönemi :01.06.2016-31.05.2017 mi olmalı.veya 01.06.2016-31.12.2016 mı.Çok teşekkür ederim,Saygıla
Cevap : 01.06.2016-31.12.2016
|