Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 08.09.2016 12:49 (Üye) Soru : merhaba, firmamız bünyesinde bir çağrı merkezi kurulacak ve burada müşteri hizmetleri çalışanları olacak .Bu statüde çalışanların diğer çalışanlardan iş sözleşmeleri ,çalışma şartları gibi hususlarda farklı durumları söz konusu mudur ? Teşekkürler.

Cevap : Hizmet sözleşmeleri Belirli/belirsiz olmak üzere yasa belirtilmiştir.(4857sayılı İş kanunu) Bunun dışında çalışma şekillerine göre de sınıflandırmlar bulunmaktadır: çağrı üzerine çalışma kısmi çalışma puantaja dayalı iş sözleşmesi vd İşçi ile işveren arasında çalışma usül ve esaslarının düzenlendiği bu belge işinizin nevine göre şekillendirebilirsiniz.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.