08.09.2016 12:49 |
(Üye)
|
Soru : merhaba,
firmamız bünyesinde bir çağrı merkezi kurulacak ve burada müşteri hizmetleri çalışanları olacak .Bu statüde çalışanların diğer çalışanlardan iş sözleşmeleri ,çalışma şartları gibi hususlarda farklı durumları söz konusu mudur ?
Teşekkürler.
Cevap : Hizmet sözleşmeleri Belirli/belirsiz olmak üzere yasa belirtilmiştir.(4857sayılı İş kanunu)
Bunun dışında çalışma şekillerine göre de sınıflandırmlar bulunmaktadır:
çağrı üzerine çalışma
kısmi çalışma
puantaja dayalı iş sözleşmesi vd
İşçi ile işveren arasında çalışma usül ve esaslarının düzenlendiği bu belge işinizin nevine göre şekillendirebilirsiniz.
|