Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 03.11.2016 17:14 (Üye) Soru : Sayın Üstad, Tedarikçi bir firmadan avans karşılığında mal aldık. Ancak daha sonra fatura göndermesi için aradığımızda; iflas ettiğini ve fatura düzenleyemeyeceğini söyledi. Böyle bir durumda fatura alamadığımız için ödediğimiz avansı gider olarak yazamıyoruz. Nasıl bir yol izlememiz gerektiği ile ilgili görüşünüze sunarım. Saygılarımla,

Cevap : Ödenen Avansı gider yazmazsınız.Fatura verilmediği için firma hakkında VD şikayette bulunabilirsiniz.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.