23.11.2016 12:06 |
(Üye)
|
Soru : 22.11.2016 10:29 (Üye) Soru : İyi çalışmalar.Ücrete ilave olarak çalışana ikramiye verildi.Çalışanın ilgili ayda raporu olduğundan eksik günü var.Aylık prim ve hizmet belgesinde eksik gün hesabında ücret kısmını esas alarak eksik gün ve ücret hesapladık.İkramiyeyi eksik gün hesabıbda işleme almadık.Kağıt ortamında verilen eksik gün formunda prime esas günlük kazanç bölümüne ücret+ikramiyeyi toplayıp ilgile güne bölüp mü yazmamız gerekir ? Yoksa sadece ücreti baz alıp ikramiyeyi katmadan hesap edip mi yazmamız gerekir? Acil cevabınızı bekliyorum..
Cevap : Henüz cevaplanmamış.
Acil cevap vermenizi rica ederim.
Cevap : Ücret ve ikramiye APHB de de diğer bildirmlerde de ayrı ayrı gösterilir.
Kişi raporlu olduğu dönemde ücrete hak kazanmayıp ikramiyeye hak kazanmış olabilir hepsi ayrı ayrı beyan edilmelidir.
|