10.01.2017 11:58 |
(Üye)
|
Soru : Sayın Danışmanım iki gün önce açılışını uygun olan 551002 nace kodu ile yapmış olduğum mükellefim bir Recidansede 6 adet daire kiralamış olup.birisini ofis olarak kullanacak,diğerlerini ise Günlük veya haftalık çeşitli kişilere kiraya verecektir. 1-Bu iş için Yazar Kasa Kullanma zorunluluğu varmıdır.Eger Var ise sadece bir yazar kasamı alacağız.Yoksa şube gibi düşünüp 5 ayrı yeremi alınacak. 2-Müşteri Listesi kullanma zorunluluğu varmıdır. 3-Fatura Basımını Sadece Ofis adresinemi yapılıcak yoksa Diger 5 Daire için şube gibi düşünüp ayrı ayrı fatura ve Müşteri Listesimi yaptırılacaktır. Teşekkürler.
Cevap : 1-ÖKC (Yazar kasa) kullanılmayacaktır. ÖKC kullanmayacakların listesi Web sayfamızda mevcuttur.
2-Evet müşteri listesi kullanılacaktır.
3-Tek seride fatura tasdik ettirilir.
|