Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 31.05.2017 10:48 (Üye) Soru : 2016/10 ayında satın aldığımız yem bozuk olduğu için 2016/11 ayda iade faturası ve reklamasyon faturası kesildi.(aynı faturada) malı irseliye ile teslim aldıkları için irsaliyede de imzaları var. ancak noter aracılığı ile yazışmalarda reklamasyon faturasının kabul edilemeyerek faturanın iade edildiğini bildirerek noter kanalı ile faturayı geri gönderdiler. firmamızda noter aracılığı ile malı iade ettiğimizi ve irsaliyenizde aldığınız ispat olduğundan faturayı kayıtlarınıza işleyip reklamasyon için iade kesmeniz gerekliliğini bildirerek tekrar iade ettik. satıcı firma kayıtlarına almayıp noter ile tekrar iade etti. ALICI FİRMA OLARAK KESTİĞİMİZ FATURAYI 2017 YILINDA DÜZELTME KAYDI İLE DÜZELTEBİLİR MİYİZ. NASIL BİR İŞLEM TAKİP ETMELİYİZ İADE + REKLAMASYON FATURASINI DÜZELTME KAYDI YAPIP TEKRAR İADE FATURASI KESEBİLİR MİYİZ. BİLGİLERİNİZİ RİCA EDİYORUM.

Cevap : MAL İADESİNİN REKLAMASYONU OLMAZ.SATILAN MAL İÇİN İADE FATURASI DÜZENLENMESİ GEREKİR.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.