Danışmanlık Birimi

Tarih Gönderen
 27.10.2017 13:18 (Üye) Soru : Merhaba, 2017 yılın başında Aracılık ve Sorumluluk sözleşmesi yapmış olduğum mükelleflerin yılın ortasında Vergi Dairesi değişti yeni kurulan Alemdağ V.D. oldu. Tüm bildirimleri sorunsuz şu ana kadar yaptık. Ancak 2017 Yılı Aracılık ve sorumluluk sözleşmesi yapmış olduğum mükelleflere ait defter bilgilerini bildirmek istediğim de vergi dairesi değişen mükelleflerin defter bilgilerini sistem kabul etmiyor. Gelir idaresinin Çağrı merkezine sorduğumda emin olmamakla birlikte aracılık ve sorumluluk sözleşmesini iptal edip yenisini bildiriniz diyor. Vergi Dairesinin de bilgisi yok. Aracılık ve Sorumluluk sözleşmesini iptal edip yenisini düzenlersem Hizmet Sözleşmesini yenilemem ve TÜRMOB 'a bildirmem gerekir mi? Ayrıca Defter Bilgileri Bildirim zorunluluğu devam ediyor mu? Teşekkür ederim iyi çalışmalar.

Cevap : VD değiştiği için Aracılık ve sorumluluk sözleşmesini iptal edip yenisini düzenleyeceksiniz. Türmoba bildirimim yapmanız gerekmez. Defter bilgilerinin girilmesi devam edilmektedir.
 
 
 

İSMMMO Hakkında

Geleceğe yönelik projeleriyle, üyelerinin gelişimini sağlayan; Şeffaflığı, denetimi, yeniliği savunan ve çevre sorunlarına duyarlı; Toplumumuzun aydınlatılmasına, akademik, mesleki kamuoyuyla güçlü işbirliği yaparak ekonomik kalkınmaya katkı sunan, lider kurum olmaktır.