31.01.2018 11:00 |
(Üye)
|
Soru : İyi günler,
Limited şirket bir mükellefim var ve muhasebe bürosu olarak kullandığım ofis de bu şirkete ait.Örnek rakamlarla muhasebe ve danışmanlık ücreti 1.000 TL olarak anlaştık kira bedeli ise 450 TL olarak anlaştık.Firma benim banka hesabıma her ay 550 TL ödüyor, geri kalan 450 TL de kira bedeli olduğu için hesap kapanıyor.Bu şekilde işlem yapmanın sakıncası var mıdır?
Her ay onlardan banka kanalıyla 1.000 TL alıp, banka kanalı ile 450 TL kira ödemesi yapmam mı gerekir?
Cevap : Böyle bir işlem olmaz.Her ödeme için bankadan ayrı işlem yapılır.Siz kirayı ödersiniz.Şirket Muhasebe ücretini öder.Serbest meslek kazanç defterinde cari hesap tutulmaz.
|